lördag, oktober 31

Varmvattenbad!

Igår var jag och Liam med Carro och Leo i Öjebyn och badade i varmvattenbassängen. Det var första gången för båda grabbarna - och för oss med för övrigt! Vi hade bestämt att vi skulle vara i badet prick kl 14.00. Det var då varmvattenbassängen öppnade. Carro kom och hämtade mig som planerat, vi åkte dit med hög förväntan. Väl framme gick vi till ingången och provade öppna dörren - LÅST!! Vi tittade på varandra och kände irritation, är det stängt.....var nästan på väg till bilen igen när vi fick se att det fanns en annan ingång, och den var givetvis öppen. Tydligen har den funnits där länge sa Janne sen när jag kom hem (han gick sina dykkurser där för rätt så länge sen.

Liam somnade på väg in till badhuset, så det var bara och väcka honom och ta på de nya badbyxorna jag köpt, som förövrigt är en historia för sig..... Vi badade med grabbarna en timma i poolen, sen var det ju dax för duschningen som inte var det lättaste...det slutatde med att jag duschade av Liam ordentligt, och slarvade med mig själv (duchade själv när jag kom hem. Sen somnade grabben igen på vägen hem. Det tar på att bada.

Igår kväll var vi på Furuborg och åt med Conny och Linda. Det var riktigt gott - grillbuffé var det denna fredag. sedan åkte vi till oss för att se Idol. Vi var ett trött gäng så kvällen avrundades kring 23. Janne skulle upp och jobba kl sex imorse.

Over and out

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen en ära att få bli kallad "moster" trots att jag egentligen inte ens blir moster på riktigt!!! =) Jag skulle förklara igår på en middag om mitt kusinbarn och det lät inte bra, alldeles för långt bort! =) Jag längtar massor efter er, har börjat räkna ner dagarna! Vi hörs i veckan. STORA KRAMAR till världens finaste lillpojke med världens bästa mamma ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Sara!
    Håller med om att "kusinbarn" låter alldeles för långt bort....moster låter mycket passande =)Nu är det inte många veckor kvar =)
    Puss på dig från oss

    SvaraRadera