torsdag, december 10

Julkort beställda

Den 20 december blir det dop i Öjebykyrka. Först hade vi tänkt ha dopet ute på Hattudden hos mamma och pappa, men så ändrade vi oss. Däremot blir fikat efteråt där, jag tror att det blir mysigt!
Jag är så glad över att min farbror Janne kommer upp från Skåne för att vara med på dopet och att även (min) Jannes pappa Jerzy kommer upp från Norrköping då. Riktigt kul. Ni är så välkomna! Ja ni andra med som är bjudna givetvis, men de två långväga är lite av en överraskning, en glad sådan!

Idag
har jag och mamma varit och inhandlat diverse saker till dopet som börjar närma sig. Liam lyckades charma en hel affär. Han surrade på hela tiden: bababababababababa sa han högt och tydligt. Vi hörde hur människor på andra sidan "skeppen" skrattade och pratade om honom =) Det märks att han är i den åldern när han vill höras!

Äntligen har jag lyckats bestämma mig för vilket bild som ska bli julkort. De till och med beställda. Så nu väntar vi med spänning på resultatet!

Nu ska Liam få välling sen väntar "Flickan som lekte med elden"

Men först en bild på björnen:

1 kommentar:

  1. Va roligt att dopet blir i Öjebykyrkan, den är fin!! Också kul att vi får långväga gäster!! :)
    Jag längtar jättemkt nu efter att få komma hem till allt julmys och sedan såklart efter att få träffa er igen! Kan ringa imorn. Hälsa sötaste goungen i stan från mig, Stor Kram!

    SvaraRadera