måndag, januari 18

Faderskap!

Liam har en pappa!! Jippi! Idag har vi varit och skrivit under faderskapspapprena. Vi har äntligen fått tummen ur. Det har liksom aldrig passat tidigare. Vi har haft flera tider, men varit tvungen att avboka. Men nu är det avklarat. Jag tycker att det är väldigt löjligt och gammeldags det där men men...

Såhär glad blev lillen när han nu kan heta Gancarz i efternamn! Då är det bara jag kvar då, men jag lär få vänta ;)


När vi var på familjenshus för att skriva på de där papprena så träffade vi Sofia och Alva som var där för att leka. Det var en glad överraskning. Vi satte oss och dracke kaffe en stund och bestämde att vi skulle ses på fredag. Alva och Sofia ska komma hit och hälsa på mig och Liam.

Idag har vi även beställt några vitvaror: ugn, micro och en frihängande fläktkåpa. Det känns bra, hoppas bara att känslan är densamma när vi får hem dem. Hoppas hoppas.

Liam han har redan somnat för kvällen. Efter ett bad i baljan blev sonen så trött att han somnade ifrån vällingen. Janne har åkt till jobbet och Oskar är borta hos en kompis, så jag är helt själv, ganska skönt. Ska unna mig att sitta i soffan och se på tv och göra ingenting. Kanske till och med äta lite glass och hallon.

Det är jag värd!

Njut!

3 kommentarer:

  1. Tro mig kära vän, det är du värkligen värd...och där lite till!!!
    Hur glad och söt går det att vara på en och samma gång?! Svaret är ovan =) tydligen ;)
    Va duktig han verkar vara nu att sitta helt själv, va fort det går!!! Säg att hans gudmor börjar längta lite för mkt nu och att snart är det dags för ett hembesök för mig! Puss och kram på er - kom ihåg att ni är bäst!

    SvaraRadera
  2. Då kan vi vänta tillsammans på att få byta efternamn för här lär det oxå dröja =)
    Kram på er!
    /Veronica

    SvaraRadera
  3. Så bra att Liam har fått sitt nya efternamn, men jag tycker att Åberg är rätt fint också!
    Han verkar verkligen jätteglad-det är han ju
    nästan hela tiden-den goa ungen.
    Kram till er från mommo

    SvaraRadera