torsdag, januari 14

Grattis Grattis...

....Erik och Alexandra till eran dotter! Och grattis Oliver som blivit storebror =) Många kramar. Vi längtar efter att få se underverket!
Senast igår gick jag och tänkte på våra kära vänner och att det börjar närma sig med stormsteg och det gjorde det ju minst sagt!
Jag är fortfarande riktigt förkyld. Tack och lov för Nezeril och Treo. Idag somnade jag med Liam när han skulle sova middag. Vi sov hela två timmar. Välbehövligt. Men jag är ändå tung i huvudet, hoppas att det snart ger med sig.

På tal om Liam så har han blivit riktigt duktig på att sitta nu, igår och idag satt han en timma helt själv på en fårskinn med sina leksaker. Han skulle säkert ha suttit längre om jag inte hade tagit honom därifrån, men det var ju matdags så då är det bättre att sitta i matstolen =)

Imorgon ska jag och hjälpa min bror Peter att flytta ur lägenheten. Han har betämt sig för att dra söderut - ända till Umeå =) där han ska läsa till sjukgymnast. Vi håller tummarna för att du ska trivas där.
Nu lite bilder, endast ett axplock:

Tack Fredde för Modo tröjan! Vi får väl se vilket lag han hejjar på sen =) Just nu verkar han ju väldigt nöjd med sitt val.
Familjebild från dopet...hm finns ju bättre, ..men den får duga....


Söt Sara


Goaste ungen

Det kommer bilder från bygget så småning om, det finns bara inte så mycket att ta på ännu, men det kommer =).

Bästa sambon är fortfarande och jobbar i huset. Du är guldvärd. Sen ska vi bara njuta och umgås som en familj när vi flyttar hem.

Vi har ju förresten kommit på världens idé till huset, men vi avslöjar ingenting än, vi ska först undersöka om det är möjligt att genomföra. =)

Nu ska jag göra en fruktsallad innan Janne kommer hem, så vi kan sätta oss i soffan sen och mysa.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar