tisdag, februari 16

Familjens hus

Idag när det är tisdag så blev det som vanligt Familjens hus och sångstund 10.30. Lika kul som alltid. Idag var vi, Verran och Lo, Johanna och Elsa, Linda och Filippa och Tilde och Zandra och Sixten, ja listan kan göras lång. Ju fler man är desto roligare =)

På väg hem gick jag förbi röda lyktan och köpte med mig några semlor till mamma, Janne och mej. De var riktigt goda, kanske en aning för lite mandelmassa. Idag är det ju fettisdag, så då är det ju ett måste med semlor! Jag tror att jag redan hunnit äta minst 10 stycken.....men gott är det! =)

När mamma åkte tog hon Liam med sig ut till hattis. Jag och Janne åkte till huset för att måla, vi hann faktiskt riktigt mycket. Jag åkte även runt lite och hämtade klinkerprover till badrumme toch till tvättstugan, för nu är det dags att välja igen! När vi sedan kom för att hämta lillplutten hade mamma maten klar till oss, så det var bara att sätta sig och äta - Vilken service! TACK!

Idag var en bra dag, har hunnit med en hel del - tänk om man kunde vara såhär effektiv varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar