söndag, februari 28

Umeå främmande =)

Sara har varit hemma hela helgen lång - mycket roligt! Hon kom med bussen redan på fredag morgonen, jag hämtade henne på busstationen kl 9.30 och innan det hade jag varit på Kvantum och handlat (jag och pensionärerna). Vi åkte hit och åt frukost.

Vilken mysig helg det har varit.

Lördagkväll hade vi en liten Irlandreunion: Jag, Janne och Sara. Vi gjorde maträtten jag föråt mig på där, men som Sara och Janne älskade där borta (kanske för att jag lagande den och de kom undan - vet ej ;)). Det blev köttfärsgulasch och ris, med tillbehören banan och creme fraiché. Helt ok - men jag har fortfarande lite svårt för det ännu kom jag fram till.
Senare kom även Anton, Veronica och Lo hit. Vi såg melodifestivalen och surrade. Mysigt mysigt.

Jag och Sara satt uppe och surrade ganska länge, jag tror inte jag kom i sängs förrän kring 02. Liam han vaknade första gången kring 06 men somnade sedan om till 9.30, vilket var skönt!

Ikväll kommer det ett par hit och ska titta på lägenheten som nu är uppsagd. Vi bor bara kvar här till i slutet på Maj, sedan flyttar vi igen, (förhoppningsvis) hem till huset, annars bär det av ut på Hattudden igen över sommaren. Just nu bor vi övverallt och ingenstans känns det som.

Men snart.......vi blickar framåt............

Tack min älskade Sara för en mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar