onsdag, februari 17

Plask plask!

Varmvattenbassängen i Öjebyn stod på schemat idag. Liam, Lo, Elsa och Aline var det som badade med tillhörande förälder/föräldrar. Det var endast Lo som hade båda sina päron med idag. Lyllo henne tänkte de andra barnen och mammorna =)Vi badade ungefär en timma, sedan tog det väl lika länge i omklädningsrummet! Som vanligt så hade jag glömt kameran, men det finns bilder Jojjans blogg.

Efter badet åkte jag och Liam till moster Monica, där vi blev bjuden på lunch, kaffe och semla. Mycket gott! Sedan åkte jag vidare till bygget för att se hur get gick för Janne och Kjell. Bra jobbat gubbar! Snart är taket färdigt. Hurra vad fint det blir =).

Ikväll när Janne kommer hem tror jag vi ska ta och se en film som jag länge velat se nu - It´s Complicated. Jag såg den som trailer på bio för länge sedan och fastnade direkt.

Trevlig kväll!


1 kommentar:

  1. Roligt att läsa om alla era äventyr!
    Kram till er från mormor Gun

    SvaraRadera