torsdag, februari 4

Trotsade snöstormen

...det var vad vi gjorde i tisdags. Vi plumsade i snö till familjens hus, plogen hade inte hunnit fram den morgonen. Verran gjorde nog det smastaste valet - att lämna vagnen hemma, eller i deras fall på rep ;)


Elsa Lo

Liam
När vi just hade kommit hem fick vi finfrämmande mitt i allt kaos i lägenheten. Moster Monica tittade in. Jag hade tänkt försöka söva Liam så att jag skulle få städa upp och baka lite, men Liam ville annat. Så när Monica kom då fick Liam sin vilja igenom =)
Monica hade med sig en 8-månaderspresent till lillen från henne och Leif. Tack så mycket! Ett par byxor, en tröja och 5 par sockar från Hanséns. De var jättefina. Men ni är välkomna hit tomhänta också ;) Kom ihåg det! Tidigare har Monica gjort ett par super söta tofflor till Liam, som han har haft mycket användning av nu när det varit så kallt i lägenheten.
När Janne kom hem från jobbet åkte vi till Lillmoran för att hälsa på Conny, Linda och flickorna. Lisa och Jonas var också där - riktigt trevligt! Tack för gott fika och roligt sällskap! Men det här med roligt sällskap tror jag inte att Filippa håller med om, hennes min åt Janne var oslagbar, synd bara att jag inte har någon bild på det!


Tack alla för en mysig tisdag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar