torsdag, november 12

På ranten...

Igår var vi på ranten hela dagen. Först och kikade på klinker igen...ett evighets jobb! Sen var det dax att kika på vitvaror igen. Vi lär ju aldrig kunna bestämma oss, men lite klokare blev vi nog ändå. Sen bar det in till stan och där hade vi en hel del ärenden, optikern, frissan, systemet och några klädköp! Sen hem och snabblaga mat för att sedan åka till Conny och Linda och uppvakta dem för Tilde. Filippa fick även hon ett litet paket. Anton och Verran och vi hade köpt en present tillsammans - men det har inte passat för alla fyra att åka förräns nu. Trevligt var det då i lillmoran =)

Vi satt och pratade om att eventuellt åka till Kåbban en helg framöver - tänk att det är dags för ännu en
skidsäsong! Så himla kul. Men då blir det nog bara att köpa ett liftkort/familj, en måste ju vara med barnen. Men man kan ju pussla så man får något åk tillsammans ialla fall. Sist jag var i Kåbdalis var jag gravid i 7 månaden, men jag åkte ändå några åk. Det svåraste var då att få på sig några vinterkläder. Men jag lyckades hitta något.

Slalom, varmchoklad, grilla korv
, umgås med goda vänner och eventuellt något vinglas. ---> Jag hoppas att Kåbdalisresan blir av.


1 kommentar:

  1. Åh jag längtar till Kåbdalis!! En solig dag i backen, inte mycket går upp mot det. När jag var liten önskade jag att jag bodde där... men bara fram till att jag var typ 13 ;) och bara på vintrarna hahaha...

    kram!

    SvaraRadera