torsdag, november 26

Umeå

Idag bar det av söderut --> mot Umeå! Peter hämtade mig kring 14.30. Bilen var fullpackad med Liamgrejor. Det är helt otroligt vad mycket man måste ha med sig till ett barn: Bilbarnstol (självklart), matstol, vagn, skötväska och en hel väska med kläder, blöjor, välling, gröt mm. Men vi rymdes. Liam var helt otrolig under bilresan, han sov nästan hela vägen annars roade han sig själv med en leksak.

Sara och Fredrik har en riktigt fin lägenhet, här skulle jag vilja bo =)
När Peter och jag kom upp med hissen till lägenheten såg vi att Sara har fått ett blombud!! Vem är beundraren?? Jag har mina aningar ;)

Liam har nyss ätit välling och somnade strax efteråt. Nu sitter jag här med tända ljus och dricker en kopp thé, ser lite på tv och väntar på att Sara ska komma hem.

Vill passa på att säga GRATTIS GUNILLA på födelsedagen! Vi firar dig när vi kommer hemfrån Umeå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar