söndag, november 15

Queen

Vilket röj! Igår var vi som sagt på "Tribute to Queen" i Norrmalmia. Det var så himla kul. Alla var verkligen i toppform. Förfesten hade vi hemma hos oss. Vi hade knytkalas - och det blev hur mycket mat som helst. själva showen var helt galet bra, det fanns ett dansgolv i foajén som vi spenderade resten av kvällen på - och som vi har skrattat åt oss själva idag. Vi var förresten yngst på stället. På dansgolvet bildade vi en ring och att en dansar i mitten *grymt 90-tal jag vet* det är det vi har skrattat åt idag, smått pinsamt men ändå kul, det bjuder vi på, och det bästa av allt - vi bjöd in en efter en i "ringen" och folk de dansade =) Det absolut bästa var ändå en man i 50 + som stod lite avsides och höll en rock och en portfölj, vi frågade om han ville komma och shake:a, ingen tvekan här inte - han släppte både rocken och portföljen på golvet och kom och dansade =) Kvällen avslutades med att vi gick hem och åt rester från "knytiset". Anton, Sara och Uffe sov också över.

Men idag....det känns att man lever om man säger så....sen behöver man inte orda något mer om detta! Nu ikväll har jag varit och ätit middag hos mamma och pappa på Hattis och hämtat hem lillprinsen. Han hade tydligen skött sig bra, men jag fick bakläxa - Mamma ville promt ha ett schema till nästa gång över matrutinerna och när han ska äta vad. Hon tyckte att jag var mer noga med Kira när hon var valp över vilka mattider som gällde =) Jag lovar mamma jag ska fixa det till nästa gång =)

Janne är på jobbet och jag har precis lagt lilleman. Nu ska jag gå och dricka lite thé och avrunda kvällen.
Imorgon bär det av till Luleå för att kolla på lite klinker - återigen!

1 kommentar: